معنی شعر پیش از اینها

تاریخ انتشار : ۲۴ ‎مهر ‎۱۳۹۹

پیش از این ها

1. قبل از این تصور می کردم که خدا خانه ای در بین ابرها دارد

2. خانه ای مانند کاخ پادشاه داستان ها که خشت دیوارش از الماس و طلا است

3. ستون و پایه های برج آن از چیزهای با ارزش مثل عاج و شیشه است و با تکبر بر روی تختی نشسته است

4. ماه نوری کوچک از تاج او می باشد و هرستاره پولکی از تاج اوست

5. رعد وبرق شب، صدای خنده اوست سیل و طوفان فریاد پرخروش اوست

6. هیچ فردی از مکان او خبر ندارد و هیچ فردی نمی تواند به پیش او برود

7. آن خدایی که می شناسم نامهربان و خشمگین بود خانه اش هم دور از زمین و در آسمان بود

8. او وجود داشت اما او را درمیان خود احساس نمی کردیم با محبت و ساده و قشنگ نبود

9. دوستی و محبت در او وجود نداشت برای او محبت و مهربانی بیگانه بود

10. هرچه از خودم از زمین و آسمان و از ابرها درباره خدا سوال می کردم

11. سریع می گفتند: این، مخصوص خدا می باشد سوال و پرس و جو از کار خدا اشتباه است

12. قصد و نیت من از خواندن نماز ودعا، به خاطر ترس و وحشت از خشم و عذاب خدا بود

13. قبل از این ها خاطر من ناراحت بود در ذهن من این وضعیت از خدا وجود داشت (تصویری خوب از خدا نداشتم)

14. تا وقتی که یک شب همراه پدر به نیت یک سفر حرکت کردم

15. دربین راه، داخل یک روستا خانه ای تمیز وآشنا دیدم

16. سریع از پدر سوال کردم اینجا چه جایی است؟ جواب داد: اینجا همان خانه خوب خدا می باشد

17. گفت: دراینجا می توان اندکی ماند در کناری تنهایی، یک نماز ساده ای هم خواند

18. با وضو گرفتن دست و صورت را صفا داد با خودش زمزمه ای تازه انجام داد

19. به او گفتم: پس خانه آن خدای عصبانی اینجاست؟ اینجا درزمین است؟

20. گفت: بله خانه او بدون نفاق و پاک است فرش های آن از گلیم و حصیر می باشد

21. با محبت و ساده و بی دشمنی است مانند نوری در دل آیینه زلال و صاف است

22. عصبانیت و دشمنی از عادت او نمی باشد نام خداوند نور و نشانه های او روشنی است

23. تازه متوجه شدم خدای من این خدا می باشد این خدای با محبت وآشنا می باشد

24. او دوستی است که از خود من هم به من نزدیک تر است از رگ گردن هم به من نزدیک تر است

25. از این به بعد می توانم با این خدا دوست باشم یک دوست پاک و صاف و صمیمی

نظرات (۰)

نظر اول مال شماست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">